måndag 31 mars 2008


Jag vaknade idag kl ca. halv 8 hemma hos tua ;D (Min mamma är Egypten hela vackan så bor hos henne, sjukt nice ;) ) Vi gjorde oss klara för skolan och som tur var fick jag låna en cykel av tua :P Men problemet var att jag har inte cyklat på skit länge och har inte precis den bästa kondisen så när jag kom till skolan vek nästan sig mina ben och det det känndes som om jag skulle spy xD Skolan var ändån rätt nice vår sexualkunskap har nu börjat och jag siktar på MVG xD Efter skolan gick jag till Tua och panta flaskor med henne men han typ bara det för sen skulle hon till handbollen :P Under tiden så var jag hemma då hade mina kommit hem till mig och sa att hon inte kommit på bussen så hon, Sebastin, Fabian och jag satt och röga vattenpipa på balkongen :D Sen duchade jag och snabba mig till Tua. Efter maten stack vi till UG och träffa folket sen följde Sebbe och Robban med hem till Tua. Men men nu sitter bara vi två här igen och töntar oss lita ;)


Ni får ha det gytt folket <3

Inga kommentarer: