onsdag 26 mars 2008

hej hopp gummi snopp!


sho alla folk imorse gick jag upp kl kvart i 7, reste mig upp och kolla genom fönstret. Helt vit! snöö! det enda jag kunde tänka på var fan vill inte bli mulad... Aja gjorde mig igordning iaf och allt. Det var nästan som att åka skridskor ute, vet inte hur många gånger jag höll på att rammla men många var det xD Det var när jag skulle ut och smöga med dom andra när de första mulningarna kom xD och kallt som fan var det, jag svär om det är snö imorgon ska Marcus och Tommy få igen xD Problemet var att varje gång jag skulle gå ut med några skrev dom alltid ta isabelle så skännde mig lite osäker. Så idag har man då blivit mulad typ 20 gånger och doppad i snön känns härligt (Y) Aja hade det trevligt med Tua efter skolan också satt på Max och träffade Felix, Jocke och Corre så det var väldigt trevligt:P

Så klart träffade man älsklingen idag också, lika snygg som alltid ;) UG var nästa stopp och sen Klockan halv 8 var det dans :D<3

Aja ska hålla mig borta från snön imorgon, och vill ha tbx mina vantar av Filip! :P KyssN<3

Inga kommentarer: