fredag 28 mars 2008

Fega killar slår som tjejer!


Idag gick jag upp klockan kvart över 7 och gjorde mig igordning. Skolan var lika dryg som valigt och Sebastian den gayn hade fan studiedag! :O:P Igår blev jag mulad av några i åttan som jag inte kännde ens så gick då på mig idag igen, så idag när jag satt vid bion så kom dom och kasta snö. Mina blev lak och bara kastar ni en gång till så lovar jag ni får spö! Dom utmana ödet och jag börja flippa ut så jag jag på den ena blatten så slog jag han tryckte han upp mig mot vägen så jag knä han mellan benen så blev han skit arg xD Så sade då Felica "Det är fegt att slå tjejer" så kommer han och slår till henne på hande! xD han slog skit lätt också sen bara försvan båda då så jävla roligt! Sen tog vi bussen, gick runt lite och kom tillbaka till skolan efter det ;) Nu sitter jag vid datan och snart blir det malmö.

Kommer sakna mig älskling så mkt! Hade jätte trevligt igår också :) puss puss

Inga kommentarer: