måndag 24 mars 2008

Grattis tina & Jennie


Dagen började hos Tua. Gick rätt tidigt för skulle till Skörup och gratta plastsyrran Tina ju :)<3
En liten stund efter det gick jag hem till Tessan och röga vattenpipa med henne och Tua, kallt men nice! Jag skulle igentligen börjat på kursen, men iochmed att jag inte fattar ngt så e det lite svårt...
Men men nu sitter man som vanligt framför datan och tråkar... Och det värsta med denna dagen är att jag inte ens har träffat älsklingen :(<3
Och nu måste jag börja planera vad jag ska göra den följande veckan så jag slipper gå om sjuan:

  • Kursen, Skvallertidning om medeltiden.


  • Engelskan, 5 vykort.

  • Svenskan, har ingen anning.

  • Matten, Gå på "f" och börja med steg 8....

  • Men men ni får ha det så bra gott folk<3>


    Inga kommentarer: