tisdag 25 mars 2008

Hata ,Hata,Hata!


Gaaah! skolan har nu börjat igen*suck*. Så klart var Jonas där också... för er som inte vet är jonas ett av mina ex han ljög typ förra veckan om att han hade canser, ok han ljuger ganske ofta men imed att min farmor OCH mormor dog i canser så tog inte jag det på skoj. Nu tror han att vi ska förlåta han och bla bla bla. Han har snaggat sig också och nu är han fulare än vanlig. Så vi gav han så många killerblickar som vi kunde idag, mådde liksom illa när man kolla på han :P Maggan min fitt lärare var ju där också såklart bara för att göra mitt liv ännu värre än vad det är! Dem enda ljusa sakerna i skolan var att man fick träffa alla igen :) och träffa älsklingen som går på skolan brevid ;D haha mums på han.

Efter skolan gick jag på stan med tove till typ fem för då gick jag hem till sebbe och kolla film o myste<3>
Aja så länge Sebastian är här så suger inte livet så hårt ;P

Inga kommentarer: