fredag 17 oktober 2008

Din egna dröm värld...

yeey nu har man då äntligen färgat håret men orkar inte inte lägga ut bild på den så hur det ser ut nu får bli ett missterium tills vidare :P
Annars har det väl inte hänt sså mycket mer att jag har sjukt ont i magen vet inte hur mycket jag ätit idag men det är mycket!

Har varit lite på ug också och träffat tex. Peter fluga så spela lite biljard med han. Helt plötsligt kommer han med frågan:
-Har du ätit choklad isabelle?
- Ja, det har jag väl vadå då?
Jag började täcka för ansiktet och tänkte fan nu har jag väl finnar eller ngt.
-Nej inte det men såg det på din röv
-va? Är den så stor?!
-Nej den har blivit snyggare nu.
Det var inte precis det första som kom upp i mitt huvud jag har väl fått större röv eller så har jag suttit i ngt brunt. Jag menar hur ska man ta det som en kommentar?
Men iallafall övertexten har någon mening den också för när jag satt i bilen tillbaka på vägen hem så satte jag på den finaste låten på min mobil det vill säga samson och Regina någonting :P
Och slöt mina ögon jag kunnde se svagt ljus från bilarna som körde förbi. Inget ljud förutom musiken och mina miljontals tankar. Bilen bulrade av den ojämna vägen och jag tänkt fan att jag inte kunnat stanna i detta ögonblicket alla beskymer försvann för en sekund och jag kännde verkligen att jag inte ville komma tillbaka till verkligheten..

Inga kommentarer: