tisdag 4 november 2008

Var dig själv eller bli en wannabe.


Jag vet alla förändras och man kan inte hjälpa det. Även jag kan ibland reagera på hur mycket jag har förändrats sen förra året te.x.
Jag har en kompis, jag vill inte nämna namn ifall hon nu råkar läsa detta. Hon brukade alltid vara sig själv och brydde sig inte om vad andra sa för det mesta. Men mer och mer på sistonde har hon blivit kopia av två av mina andra kompisar jag har kännt henne i snart 10 år och jag måste säga att det svider hur mycket vi har glidigt ifårn varandra.
Jag har börjat hålla mig på avstånd nu från alla mina gamla kompisar, varför vet jag inte men jag känner att jag inte hör hemma där och det verkar inte heller som om dom vill vara med mig spec ofta heller.
Jag älskar mina vänner men ser jag på min kompis så vet jag verkligen inte om jag orkar kämpa för vänskapen. Det brukade vara oss fyra tjejer som bytta vi skola så byttade vi ut en så var vi fortfarande fyra tjejer. Nu har det kommit en till så nu är vi fem men jag känner att det ska vara fyra så kanske är det dax att jag låter dom vara nu...?

Inga kommentarer: