lördag 29 november 2008

SaknarDet.

Saknar det. Okey, nu var man vän men nästan alla igen iallafall vad jag vet. Det är inte samma sak men orkar inte vara ovän med någon bara. Även fast vi prata ut och sånt kommer det aldrig bli som förr och det vet både hon och jag. Jag kan även känna att Sebastian har orsakat inte med mening att jag har bråkat så mycket med mina vänner och att jag är ofta med Sebastian har jag också märk. Men det kanske är bättre så här...?

Ibland frågar jag mig själv vänskapen eller kärleken?
Det är ett svårare val än vad man tror. Men så mycket svikande och falskhet jag har hört och fått vara med om från mina vänner så vet jag inte om jag verkligen vill välja bort kärleken för vänskapen men samtidigt ska man nog inte välja kärleken för det är skönt att variera folket man är med och väljer jag kärleken så har jag kanske inte den möjligheten mycket längre till.

Ibland vill jag bara långt här ifrån, ifrån allt och alla starta ett nytt liv och bara låta alla problem lösa sig själva. Men jag vet att det går inte, särskilt inte utan pengar m.m.
Men har ngn annan någon bättre ide så säg gärna till.

Inga kommentarer: