måndag 13 oktober 2008

Gör inte slut med dig pojkvän när du är tvungen att sova över hos han samma dag.

Okey, hey allt foks eller ja det är förmodligen inte så många som läser men jag lättar iaf på hjärtat.

Jag sov över hos min kille Sebastian hela helgen för att det hade brunnit i vårt trapphus så vi fick inte gå in i vår lägenhet och bla bla bla men det var inte det jag skulle prata om. Så iaf fredag var helt underbar kom hem från småland träffa mamma och körde raka vägen hem till Sebastian. Lördag blev inte så underbar, han har precis fyllt 17 och han skulle ha gäster då och den kommande dagen. Vi kolla på och mös lite samtidigt sen duscha vi och gjorde oss igordning. Sen blev det ett slage jag började slå han och han slog mig allt skit som hände. Men plötsligt börjar jag stört böla och han undra om han slog för hårt men det var inte det..

Alla känslor och allt jag velat säga kom ut genom tårarna och fick inte stopp på dom. Och helt plötsligt kom dom orden som göra att jordbävning bryter ut i ett förhållandet

- Jag vill göra slut!

- Vad? sa Sebastian

- Jag vill göra slut.

Sebastian som trodde att han varit för hårdhänt började förlåta för det. Men han vet inte att jag har suttit och funderat detta i några veckor. Fast det var inte lika lätt som jag trodde. Jag kom på hur mycket jag igentligen älskade han och hur mycket jag skulle sakna honom om jag bara hade lämnat 6 månader så där.

Så det här med att göra slut får nog vänta ett bra tag till innnan det kommer upp.

Älskar dig Sebastian <3

Ha det folket hoppas jag inte var för dryg men kom ihåg att det inte var någon som tvinga er till att läsa ;) <3

1 kommentar:

polskiiii sa...

Nauuuuw älskling <33 men jag vet inte om jag ska bli glad eller inte över detta "Så det här med att göra slut får nog vänta ett bra tag till innnan det kommer upp. "