måndag 13 oktober 2008

Singel eller förhållande?





Hey hopp igen då ;)




Som vanligt ligger jag och tråkar och funderar på vilket som är bäst singel eller förhållande?


Jag menar singel, man är fri och behöver inte bry sig om shit min kille/tjej kommer bli jätte sur om jag sitte för nära den här killen/tjejen eller om man går på fest och bara festa med sina kompisar och inte känna att man måste hålla händerna i styr. Och har inte ni kännt någon gång när ni kanske är på fest utan er kille eller tjej att man blir jävligt ensam och tänker fan!


Men samtidigt är man i ett förhållande kan man gossa och sånt hur mycket man vill och typ när man vill. Som tjej att gå runder och ha kul med massa andra killar är inte precis bra för vårat ryckte och okej att det ger status för er killar men erkänn det är skönt ibland att bara vara med en som vet vad precis du gillar och var du helst vill bli kysst tex. mm.


Jag vet inte varför men mer och mer ofta har jag fått känslor av att jag inte klarar av detta förhållandet med Sebastian och mig men när han väl är hos mig känns det inte mer än rätt.


Jag menar är det inte så det ska kännas...?

Inga kommentarer: