onsdag 2 september 2009

Tårar..

Hej hej, Isabelle här igen.
Jag vet att det bara gått två dagar men det känns som en hel jävla evighet...
Jag är så trött på att gråta men ändå verkar det aldrig ta slut, jag mins verkligen inte senast jag mådde så här dåligt eller grät så här mycket men kan fan sätta mig i ett badkar och bada i det snart.
Men jag ska försöka att göra andra saker som kan få tiden att gå, så snart blir det lisseberg, sen Gamleby efter det ska jag nog färga håret och pröva olika saker med mitt hår och se vad jag passar i för frisyr. Om det går ska jag nog ändra lite på rummet.
Men det är vad jag hade tänkt, det hade blivit garanterat lättare om man haft pengar förstås...
Aja får väl se hur det går med det så vi hörs. (Ni måste erkänna att jag blivit bättre med bloggen)
Puss puss<3

Inga kommentarer: