torsdag 3 september 2009

Du är den jag vill dela mitt liv med!


Igår var jag världens ledsnaste och idag hände något underbart,
jag fick träffa Sebastian.
Det kanske inte var en lång stund men det var precis det jag behövde!
Han var lika vacker sen sist jag såg honom och jag sken upp direkt när jag såg honom.
Jag känner mig ny kär och nu vet jag
att det är han jag vill vara med för alltid!
Men jag känner samtidigt att det är bra att vi tar sån här lång paus
fast att det kommer bli svårt för att vi får tid att tänka
och inse hur mycket svartsjukhet har tärt på vårt förhållande.
Men nu är jag så jä*la lycklig och kan fan inte sluta le!
Jag hoppas bara att Sebastian är lika lycklig med mig nu
så att vi kan fortsätta vårt förhållande den 21.
Älskar dig Sebastian, min ängel utan vingar<3

Inga kommentarer: